[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
پایگاه نمایه کننده
..
:: دوره 1، شماره 2 - ( 4-1393 ) ::
جلد 1 شماره 2 صفحات 55-51 برگشت به فهرست نسخه ها
اصول برنامه ریزی تولید وعرضه فرآورده های شیلاتی
یزدان مرادی*
چکیده:   (4467 مشاهده)

For achievement an efficient management in food processing centers all of the factors that they may effects the products should be considered. These factors are including planning, designing, site selection, instruction, requirements, production capacity, and cost and marketing management. For food marketing all of the marketing factors also should be studied. These factors can be included scientific, economic, consumer culture and society. Like other foods, establish a fishery processing center is required to considered many factors from production to market. Comparing to the other food processing the fishery processing is more sensitive. This sensitive is because the fish compositions. Therefore, for fishery processing and marketing need to prepare special production condition, storage, transportation and marketing. In this extension paper we tried to explain some points which are important in fishery products from processing to marketing in simple word.

متن کامل [PDF 187 kb]   (1333 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1394/8/17 | پذیرش: 1394/8/17 | انتشار: 1394/8/17
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Moradi Y. Principles for fishery productions and marketing. 3 2014; 1 (2) :51-55
URL: http://ornamentalaquatics.ir/article-1-28-fa.html

مرادی یزدان. اصول برنامه ریزی تولید وعرضه فرآورده های شیلاتی. آبزیان زینتی. 1393; 1 (2) :51-55

URL: http://ornamentalaquatics.ir/article-1-28-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 2 - ( 4-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
مجله علمی-ترویجی آبزیان زینتی Journal of Ornamental Aquatics
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 39 queries by YEKTAWEB 4660